Doelgericht kennis delen

Kennis, wat betekent dit nou eigenlijk. Het woord beschrijft dat je iets weet, iets hebt geleerd of dat je deskundig bent op een bepaald gebied. Vroeger dachten mensen dat de door jou opgedane kennis vooral niet moest delen met de buitenwereld. Het was gevaarlijk voor concurrenten en voor strategie van het bedrijf. Gelukkig is dat niet meer zo en zijn we steeds meer kennis met elkaar aan het delen. Adis heeft enkele tips op papier gezet, neem snel een kijkje.

Waarom deel je doelgerichte kennis?

Door de enorme hoeveelheid digitale informatie die er tegenwoordig is, is het delen van algemene kennis eigenlijk niet meer relevant. Adis heeft daarvoor de oplossing, doelgerichte kennis delen. Je stelt jezelf daarbij de vraag: wat wil ik nou eigenlijk behalen uit het delen van kennis? In ons geval zijn dat meerdere redenen:

1. We dragen waardevolle kennis over aan de nieuwe generatie
2. We weten zeker dat de kennis wordt gebruikt in de toekomst
3. Het is gewoon super leuk om jouw opgedane kennis toe te passen in de praktijk, zodat je mensen verder kunt helpen.

Doelgerichte kennis van Rockwise

Namens Rockwise heeft Adis onze kennis mogen overdragen aan een groep fanatieke studenten van het Deltion College in Zwolle. Hieruit volgde een conclusie. Een praktijkgerichte aanpak van kennis overdragen werkt het beste binnen ons vakgebied. In de video vertelt hij meer over kennis delen in de praktijk. Tijdens gastcolleges maakt hij bijvoorbeeld gebruik van echte cases. Uiteraard zonder naam van de klant, maar wel met de echte klantvragen, cijfers en doelstellingen. Diezelfde case staat ook op onze website uitgewerkt. Hier lees je hoe we van 100 naar 500.000 online omzet weten te behalen in twee jaar middels onze diensten. We nemen je mee met de stappen die wij zetten tijdens een online marketing traject.

Kort samengevat: doelgericht kennis delen. Ga gerust in op alle vragen en wees niet bang dat je te veel deelt. Iedereen doet het toch op zijn eigen manier. Wij weten 100% zeker dat je er meer mee kunt winnen.

 

TEST

Related Articles

Responses

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *